Sidor

Powered By Blogger

tisdag 3 september 2013

BLACK and WHITE











































































Den här bilden tog Tessa, en från min mussalinje, under lägerskolan. Hehe jag tycker jag ser ganska vild och lite trött ut, men bilden i sig och redigeringen tycker jag att är fin.

Annars var det en bra dag idag. En lång (gick hemifrån tie över sju och var hemma tie före nie på kvällen...) men rolig! Hade bland annat min första timme i fritt ackompanjemang och jaa, det verkar lovande. Så annorlunda än klassiskt piano, och har en annan charm. 

Utöver det hade jag två konserter, en övning och teori, och NU får jag äntligen gå och sova!! Det här med att sova uppskattar jag mycke mera nu när jag måst stiga upp så äckligt tidigt haha.

Ha det braa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar