Sidor

Powered By Blogger

onsdag 11 september 2013

Laughing

Jaa bilden demonstrerar väl ganska bra hur jag ser ut när jag gapskrattar, tagen av Tessa på lägerskolan! :) 

Sedan senast jag skrev har det hänt en hel del, jag spelade bla på en konsert där dammsugare fungerade som instrument!! Det var alltså några elever med sin lärare (de var från något konservatorie i Österrike) som kom på besök till vårt musikinstitut, och de uppträdde med lite modern musik, jätteduktiga var de! 

Jag har också konstaterat att mitt lokalsinne är ganska uselt, alltså jag har varit på danstimme i Hagalund tre gånger med min kompis på samma ställe, och nu när hon inte kunde komma hittade jag inte dit?! Eller okej, jag hitta rätt dörr efter typ tjugo minuter av sökande, men då var det för sent. Jag måste medge att jag nog hade kunnat komma till timmen, försenad, men istället åkte jag snopet hem. Lyckad resa med andra ord (...). 

Inlägget skulle ha publicerats på måndag..


        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar