Sidor

Powered By Blogger

söndag 25 augusti 2013

Lägerskola, konvent och sånt

En vy från vårt hotell i Rom i slutet på mars

Första inlägget med det nya namnet på bloggen nu!

Wow alltså veckorna bara flyger förbi?! Jag märker att jag hinner med så mycket färre grejer när jag praktiskt taget lever i Helsingfors nu... Fast jag klagar inte, just nu känns det som att Tölö är stället för mig.

Appropå skolan så är jag officiellt en "Tölöit" nu, vi hade nämligen konventsintagning i tre dagar den här veckan...... Det var riktigt roligt och man var tvungen att bjuda på sig själv om vi säger så! Kanske lite mindre roligt för en som vars telefon gick sönder när vi var ute i ösregnet då, undrar vem som fixar ersättning. I alla fall blir det nice att vara med och fixa nästa års konventsintagning sedan för nästa års ettor, muhahahaa!

Nu på tisdag far vi ettor på lägerskola till Bromarv och kommer tillbaka först på fredag, så jag hoppas på att komma med bilder därifrån sedan? Vi får se! Men ha det braa ni som ännu läser den här bloggen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar