Sidor

Powered By Blogger

söndag 18 augusti 2013

Important stuff



Diggar häftet på bilderna, mönstret gör mig glad på något sätt!

Jaa, nu har det gått en vecka igen utan dator och därför har det varit tyst på bloggen. Men det blir bättre, bara jag kommer in i vardagen igen så hittar jag nog tid för att blogga!

Sade ju att jag skulle berätta om barnlägret jag var på som hjälpis. Jag tror att jag summerar det så här: lärde mig mycket, upplevde hur ett brandalarm låter klockan tolv på natten (!), lärde känna de andra hjälpisarna bättre, kom på att jag skulle gilla att ha syskon, och hade det allmänt roligt. Sådant.

Nu har ju skolan då också börjat (herregud det är så mycket jag inte berättat här på bloggen...) och jaa, jag trivs bra i Tölö! :) Nice med nya människor, mera musik och stämningen verkar bra. Det enda är att mina dagar blir jättelånga, de flesta dagar måste jag vakna lite efter sex på morgonen och jag kommer hem från skolan typ fem på eftermiddagen. Men det blir nog värt det!

Och sist men inte minst, jag kommer att byta namn på den här bloggen. "Dreamer4eveer"-namnet har jag liksom kommit över, jag känner varje gång jag ska blogga att det inte riktigt känns naturligt mera.
Så från och med i morgon eller tisdag ska ni inte klicka er till den här adressen utan till direconlamusica.blogspot.com.Det betyder i praktiken att alla tidigare inlägg finns kvar, och det betyder också att de som läser bloggen via blogspot ännu gör det (finns kvar i läslistan). Gör ett inlägg strax om det här, men bara så ni vet!!

P.S. Dire con la musica är italienska och betyder ungefär "säga genom musik/säg det med musik", med andra ord att det ibland finns saker som inte kan sägas med ord men som man kan säga det genom musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar