Sidor

Powered By Blogger

fredag 27 september 2013

Provvecka och annat superskoj

Är så frustrerad just nu.

Det känns som att jag bara jobbar och övar till prov och spelar och springer från ställe till ställe. Men ändå räcker det inte till; jag borde öva ännu mer och förbereda mig bättre till proven (tidigare var det 50 sidor till proven, nu typ 150 whaat) och någonstans där i mellan hinna idrotta. Så skumt att jag tycker att jag prioriterar övning, men när jag kommer till lektionerna har jag ändå en känsla att jag borde be om ursäkt för att jag igen inte har övat tillräckligt. Jag borde göra mer av allt, och ändå tycker jag att jag inte har någon ledig stund?! Är också så trött nuförtiden, oftast helt slut redan efter skolan när jag som idag har ännu två musiklektioner kvar (som dessutom är i två olika städer så att jag måste åka av och an ett antal gånger..

Jag antar att det är välkommen till gymnasiet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar